טיפים להדברה נכונה ובטוחה

הדברות בבית – סימן שהקיץ מתחיל

הדברות בצפון הן אחד הסימנים המובהקים המבשרים את תחילת עונת הקיץ. מיד כמתחילה ההתחממות הראשונה כבר ניתן להבחין במזיקים היוצאים מחוריהם. התיקנים והחולדות עולים מחורי הביוב, הנמלים יוצאות מהמחילות והזחלים הקטנים בוקעים מהביצים רעבים ומחפשים את מנת המזון הקרובה אליהם ביותר. כנגד כל האויבים הקטנים שלכם ישנן הדברות מתאימות המסוגלות לפתור את הבעיה באופן מעורר פליאה וללא השארת סימנים מיותרים בשטח. אם תמיד חלמתם על קיץ שקט, ללא חרקים ומכרסמים ועם המון ים, רוגע ושלווה – הדברות בחיפה הן הפתרון הנכון בשבילכם. כדי לדעת איזו הדברה ניתן להתאים לכל מזיק, הנה סיכום קצר אשר יוכל להועיל במעט.

הדברות – התאמה לסוגי המזיקים

הדברה בעזרת מלכודות

המלכודות אשר אתם חושבים עליהן מורכבות בעיקר מעץ וברזל אשר תופסים את המכרסמים מיד לאחר שהם לוקחים את הפיתיון שהושאר שם במיוחד. אומנם אלו מלכודות אשר קיימות בשוק, אך מעבר לכך ישנם סוגי מזיקים נוספים נגדם ניתן להשתמש במלכודות שונות במקצת. מלכודות דבק אשר ניתן להדביק על החלונות ובחדרי האמבטיה נחשבים ליעילים במיוחד נגד זבובים, יתושים וכל חרק מעופף אחר אשר מבקש לפלוש אליכם הביתה. כך באמצעות מלכודות שונות ניתן להתמודד עם כמעט כל סוגי המזיקים בהצלחה רבה. חיסרון עיקרי של שיטת המלכודות טמון בעובדה שמדובר על תשובה נקודתית לחרקים אחדים, אך אין בכוחה של שיטה זו למנוע פלישת חרקים נוספים מלבד אלו שנלכדו ברשת.

Banner-1200-300-01

הדברה באמצעות ריסוס

שיטה זו נחשבת למקובלת במיוחד כיום, וכמעט בכל הדברה ירוקה נעשה שילוב כזה או אחר של ריסוס מסוים. ניתן לשים לב לריסוס המקובל כנגד תיקנים, ריסוס חזק יותר מקובל כטיפול נגד נמלים ואפילו נגד זבוב החול ניתן לעשות ריסוס מיוחד. את הריסוס ניתן לעשות רק בעזרת מדביר מוסמך בקריות מאחר ומדבור על חומרים מסוכנים עקב הרעילות הטמונה בהם. לרוב משתמשים בהדברה וריסוס כנגד חרקים, אך ישנם כאלו המבצעים ריסוס גם נגד מכרסמים. חסרונה העיקרי של השיטה הוא הצורך לאוורר את הבית ולצאת ממנו למספר שעות כדי לתת לחומרים הרעילים להתנדף באוויר או להיקלט ברצפה כדי לבצע את הפעולה לשמה רוססו.

למומחה בהדברות ירוקות בג'ל מיוחד ללא פינוי ארונות המטבח חייגו עוד היום.

הדברה אורגנית ללא ריח בניחוח קליפת התפוז ללא יציאה מהבית שאל את המדביר.

Banner-1200-300-01

תפריט נגישות

Call Now Button