לכידת בעלי חיים

לכידת בעלי חיים משוטטים בדרך אפקטיבית ומקצועית

לא פעם אנו נתקלים בחיות משוטטות שברור שאינן שייכות לאף אחד ואין להם בעלים, זה יכול לקרות בקיבוץ או במושב בו מתגוררים, ברחוב או ברחבי העיר. הצרה העיקרית עם בעלי חיים חסרי בית המשוטטים בחוץ היא שאין דרך לדעת אם הם בריאים או חולים ולכן הם מהווים סכנה. הם עלולים לנשוך או לשרוט חיות מחמד או בני אדם וכן להפיץ מחלות, עניין לא נעים ואף מסוכן.

השאלה היא מה ניתן לעשות במקרים מעין אלה? ובכן, אם ידוע לכם על כלב או חתול משוטט רצוי ליידע על כך את המחלקה הווטרינרית באזור מגוריכם, או לפנות בעצמכם אל לוכד בעלי חיים שיגיע ויעשה את עבודתו. ישנן חברות שמתמחות בשירות לכידת בעלי חיים וישמחו לספק לכם את השירות.

Banner-1200-300-01

עם זאת, בפנייה לחברה או ללוכד בעלי חיים חשוב לוודא שהפעולה מתבצעת בידי איש מקצוע מוסמך ותוך שימוש באמצעים שלא יפגעו בחיה או יגרמו למותה וכמובן לא באמצעים רעילים או מסוכנים לסביבה או לבעל החיים. כמו כן, כדאי, מבחינה הומנית, לברר לאן נלקח בעל החיים לאחר מכן, רצוי שזה יהיה למכלאה הולמת בה ידאגו לבעל החיים ויעשו ככל שביכולתם לדאוג לו למשפחה מאמצת.

לכידת מכרסמים וזוחלים

קטגוריה נוספת שניתן לשייך אל תחום לכידת בעלי חיים היא לכידת זוחלים ומכרסמים, רבים מאיתנו מכירים את התופעה – נחש צץ בחצר או בגינה, עכברים או חולדות החיים לצידנו וגורמים נזקים וכדומה. שירותים אלה ניתן לקבל מאנשי מקצוע ופעמים רבות גם מחברות הדברה, אז אל תסתכנו בניסיונות לעשות זאת בעצמכם ופנו לבעלי מקצוע מוסמכים.

באבי המדביר תקבלו מענה 24 שעות ביממה, שישה ימים בשבוע, כל שירותי ההדברה וההרחקה בכתובת אחת, לא משנה מאיזה אזור בארץ אתם, פנו אלינו ונשמח לסייע לכם.

Banner-1200-300-01

תפריט נגישות

Call Now Button